Dove Oxygen / Buzzador


Olen toiminut Buzzadorina jo jonkin aikaa ja olen päässyt mukaviin kampanjoihin mukaan. Tällä kertaa pääsin testailemaan Dove Oxygen hiustenhoitotuotteita. 

Buzzadorina oleminen tarkoittaa sitä, että pääsee osallistumaan erilaisiin kampanjoihin ja buzzaamaan niistä. Buzzador saa kokeiltavakseen erilaisia tuotteita ja kertoa siitä ystävillee jakamalla näytteitä. Kokemukset raportoidaan kampanjan aikana ja lopuksi myös Buzzadorille. Palkkiona buzzadori saa pitää kampanjan tuotteet. 

Olin oikein iloinen saadessani kutsun juurikin tähän kyseiseen kampanjaan. Taidan omistaa yhden rasittavimmista hiustypeistä päällä maan. Juurikin ne helposti rasvoittuvat. Olen tainnut kokeilla kaikki shampoot ja hoitoaineet, jota kaupan valikoimista saa ja muutamia kampaamotuotteita. Olen keskustellut myös asiasta kampaajani kanssa. Hiusten värjääminen rauhoittaa rasvoittuvaa päänahkaa hetkeksi aikaa, mutta todellakin vain hetkeksi. Viime aikoina on tuntunut, että yhä hullummaksi menee. Saisin siis pestä hiukset ihan joka päivä! Välillä suihkusta tullessani, hiukset tuntuvat edelleen likaisilta ja joudun pesemään ne uudelleen. Tämä on äärimmäisen rasittavaa. Olen toki saanut neuvoja siihen, että olen vain pesemättä hiuksia. Kyllä, tätä on kokeiltu, ei auta. Parin päivän jälkeen olen jo niin migreenin kierteessä, että hiukset on pestävä. Mutta entäs sitten Dove?

Ensikokemus Dove Oxygen moisture tuotteista oli ihana. Se tuoksu, joka leijaili nenään purkin korkin aukaistessa oli oikein miellyttävä.  Odotukset olivat siis korkealla. Suihkussa kastelin hiukset hyvin ensialkuun ja otin pienen määrän Dove Oxygen shampoota. Se levittyi mukavasti hiuksiin ja tuntui miellyttävältä. Huuhtelin shampoon hyvin pois ennen kuin laitoin hoitoaineen hiuksiin. Hoitoainetta en levittänyt ihan juureen asti, koska olen kokenut sen myös rasvoittavaksi tekijäksi. Huuhtelun jälkeen olin valmis. 

Pienen kuivattelun jälkeen kampasin hiukseni ja kammattavuus oli oikein sulavaa. Hiuksista leijaili hyvä tuoksu, mutta ei liian voimakas. Ensikokemus oli siis oikein miellyttävä. Muutaman käyttökerran jälkeen kuitenkin oma hiusteni ongelmallsuus nousi esiin ja rasvoittuminen tuntui taas tapahtuvan nopeammin. Mutta Sinulle, jolla on kuiva päänahka ja vauroituneet hiukset, tuote voi olla vallan mainio, koska tuote kosteuttaa ja hoitaa hiuksia ja päänahkaa. Minulle tuote saattoi olla liiankin kosteuttava. Käytän kuitenkin tuotetta silloin tällöin, koska sen tuoksu ja kammattavuuden helppous on mahtava! 

HuGs
-S-

LISÄÄ TIETOA BUZZADORISTA JA BUZZAAMISESTA LÖYDÄT TÄÄLTÄ 

Ei kommentteja