Never-Ending Projects





When you have a small child, you need to figure out where and how to make your projects while she up or sleep. My next project is set up and waiting on to to be painted. These chairs are our old kitchen chairs. Now I have replaced them with some old Alvar Aalto's chair. But these chair are going to go in the veranda (when it's done during next spring). That old kitchen stoll need a little updating also. I'm little tired of the numbers so it will be painted to one color. Something fresh. My old Domus chair also needs a little TLC so that is also waiting to be painted again. Last picture is for me to give some inspiration (from here).

Kotosalla pienen lapsen kanssa olen joutunut sumplimaan missä ja miten saan tehtyä projektejani hänen ollessa joko hereillä tai nukkumassa. Seuraava projekti onkin jo aseteltu valmiiiksi maalaamista varten. Nämä tuolit ovat meidän vanhat keittiön tuolit. Nyt olen korvannut ne vanhoilla Aallon tuoleilla ja näiden tuolien on tarkoitus mennä verannalle, jonka pitäisi valmistua keväällä. Myös tuo vanha keittiön jakkara on päivityksen tarpeessa. Olen jo kyllästynyt nymeroihin ja haluan jakkarasta yksivärisen, jonkun raikkaan. Vanha Domus tuolinikin kaipaa hieman hellyyttä ja uutta maalikerrosta. Viimeisen kuvan nappasin täältä itselle inspritaaioksi.
pic via
HuGs
-S-

2 kommenttia

  1. Siis kiva, mä unohdin aamulla katsoa sen turkoosin sävyn :( Tulin just kaupunkiin. Mutta mä saan sen tiedon porukoiden kautta. Laitan sitten viestiä. Tuleeko nää tuolit just turkoosiksi?

    VastaaPoista
  2. Niin mä Sini vähän aattelin, ainakin muutama jos ei kaikki. En ole vielä päättänyt, että onko kaikki tuolit saman värisiä vai erilaisia. Pitää vetää pohjamaali noihin kuitenkin ensin ainakin kerran. Kyllä se hieman hullulta tuntuu, kun nämä tuolet olen joskus jo tuunannut siten, että otin vanhat maalit pois ja nyt sitten uutta maalia päälle. Ne on vaan jotenkin niin tummat ja tylsät. Ei mitään hätää sen värin kanssa. Laitat sitten kun kerkeet =)

    VastaaPoista