Now it's Dipped!



I guess you need to try all the latest hits and see how you feel about it . Here's my dipped chair. I think it turned out nicely. This will be my "night table", but since our bedroon doesn't have the wallpaper I really want, I took this picture in J's room. We have done something almost in every room except in the kitchen and bedroom. Whole bedroom interior is still a mystery for me. Well one day that will change.

Kai sitä pitää kokeilla kaikki viimeaikaiset hullutukset ja katsoa miltä lopputulos tuntuu. Tässä on minun dipattu tuoli ja minusta siitä tuli aikas kiva. Laitan sen yöpöydäksi, mutta koska makkarissa ei ole sitä tapettia, jonka todella haluaisin, kuvasin tuolin J:n huoneessa. Ollaan oikeastaan kajottu melkein joka huoneeseen tässä talossa paitsi keittiöön ja makkariin. Makuuhuoneen koko sisustus on täysi mysteeri minulle vielä. No ehkä sekin joku päivä muuttuu.

I hope you had a nice weekend! Toivottavasti sinulla oli mukava viikonloppu!

HuGs
-S-

Ei kommentteja