N for a Nap



Nothing major for today. Just J's maternity clinic's appointment. She is growing nice and well. We did have a little mix up with a post office. I went to get my mail and they even checked my ID and still gave me the wrong package. But they came to pick it up and brought my package with them which was nice. So no big harm done. I also had a nice nap by accident when I put J for her daily nap. I never nap because I get even more tires or I will be very cranky rest of the day. But feels like I will be just fine.

Eipä kummempia tälle päivälle. J:lla oli neuvola tänään. Hyvin kasvaa ja käyrät kohdallaan. Oli kyllä pieni sekaannus postin kanssa. Hain paketin, henkkaritkin katsottiin, mutta kotona kun aloin avaamaan pakettia huomasin paketin päällä aivan jonkun muun nimen. Tulivat sitten itse hakemaan paketin meiltä kotoota ja toivat samalla minun paketin mukanaa. Eipä tuo haittaa loppujenlopuksi. J:n mennessä päikkäreille sattui itsellekin pieni kömmähdys, nukahdin meinaan myös. Teki kyllä hyvää. En oikeastaan koskaa torkkuile, koska yleensä minusta tulee vielä väsyneempi tai tosi kärttynen. Ihme kyllä nyt tuntuu ihan hyvältä.

HuGs
-S-

Ei kommentteja