Näytetään tekstit, joissa on tunniste blogikirpputori. Näytä kaikki tekstit

Sateesta viis! Tänään Nähdään!


Turun alueen sisustus- ja lifestylebloggaajien ja ystävien kirpis on taas täällä TÄNÄÄN!
Satikka mukaan ja menoksi! Tänään nähdään!

Åblogien Kirpputori

Tänä viikonloppuna kirppistellään oikein urakalla! Huomenna sunnuntaina 9.8 on Turun alueen sisustus- ja lifestylebloggaajien, Åblogien ja ystävien järjestämä kirpputori Liedossa Vilkkimäen meijerin pihalla. Tapahtuma alkaa klo 12.00. 

Kyseinen tapahtuma järjestettiin viime vuonna ensimmäistä kertaa, mutta tänä vuonna saan olla itsekkin mukana. Valtavan suosion myötä, on tänä vuonna panostettu liikkennejärjestelyihin  sekä parkkipaikkoihin. Jotta olisit ajan hermolla käy liittymässä tapahtumaan Åblogien FB-sivuilla. Nopeiten se käy TÄSTÄ! FB-sivuilla pääset myös kurkkimaan myytäviksi tulevia tuotteita. 

Paikanpäälle pääsee mukavasti autolla tai bussilla. Turun Kauppiaskadulta T24 (linjanumerot 403-404) köröttelee puolisen tuntia tapahtumapaikalle ja pysäkki on ihan meijerin kohdalla. 

Jos sataa, tapahtumaa ei järjetetä. Viimeinen tieto järjestelyistä löytyy tapahtuman FB-sivuilta.
 

 Toivottavasti näen sinutkin siellä ja tule rohkeasti moikkaamaan!

Tervetuloa!

HuGs
-S-


Tässä muutamia kuvia myyntiin tulevista huonekaluista.





What a Weekend!








Mahtava viikoloppu takana. Sain viettää todella rentouttavan (jos blogikirppistä ei lasketa) viikonlopun ihanan Sinin luona. Starttasin auton perjantaina pääkaupunkiseutua kohti ja treffasimme Sinin kanssa kevätmessuilla. Nopea kierros messuilla ja taulunhakureissun (siitä myöhemmin lisää) jälkeen fiilistelimme hyvän ruuan ja jutustelun parissa loppu illan. Minä olin aivan haltioissani Sinin ihanasta kodista ja sisustuksesta.

Aamulla suuntasimme Helsingin jäähallin kirpputorille, josta löytyikin muutama paita itselle. Sitten ratikalla Torikortteliin blogikirppikselle. Siellä sitten seistiin jonossa ja jänniteltiin mitä mahtaa olla enää tarjolla, kun sisään päästään. Ryysis oli aikamoinen, kun lopulta sisään pääsimme ja tuntuikin, että happi loppuu jo ensi metreillä. Löysin ihania printtejä ja muksulle Marimekon lakanat ihan pilkkahintaan. Kirppissaalis oli siis oikein mieluinen. Sieltä sitten varhaiselle lounaalle Rullaan.

Päivään mahtui vielä kirppistelyä ja hyvää ruokaa. Illalla askartelimme aarrekarttoja. Minulla on ajatukset niin puutarhassa, että siihen aiheeseen aarrekarttakin rakentui. Sunnuntaina jaettujen ajatusten ja aarrekarttojen inspiroimana palasin kotiin. Kävimme iltapäivällä vielä hakemassa ison kasan vanhoja ikkunoita, joista syntyy myöhemmin kasvihuone. 

Minulla oli mahtava viikonloppu! Toivottavasti Sinullakin!

I had a great weekend with amazing friend. Good food, flea markets and great company.

HuGs
-S-