Mahtava viikoloppu takana. Sain viettää todella rentouttavan (jos blogikirppistä ei lasketa) viikonlopun ihanan Sinin luona. Starttasin auton perjantaina pääkaupunkiseutua kohti ja treffasimme Sinin kanssa kevätmessuilla. Nopea kierros messuilla ja taulunhakureissun (siitä myöhemmin lisää) jälkeen fiilistelimme hyvän ruuan ja jutustelun parissa loppu illan. Minä olin aivan haltioissani Sinin ihanasta kodista ja sisustuksesta.
Aamulla suuntasimme Helsingin jäähallin kirpputorille, josta löytyikin muutama paita itselle. Sitten ratikalla Torikortteliin blogikirppikselle. Siellä sitten seistiin jonossa ja jänniteltiin mitä mahtaa olla enää tarjolla, kun sisään päästään. Ryysis oli aikamoinen, kun lopulta sisään pääsimme ja tuntuikin, että happi loppuu jo ensi metreillä. Löysin ihania printtejä ja muksulle Marimekon lakanat ihan pilkkahintaan. Kirppissaalis oli siis oikein mieluinen. Sieltä sitten varhaiselle lounaalle Rullaan.
Päivään mahtui vielä kirppistelyä ja hyvää ruokaa. Illalla askartelimme aarrekarttoja. Minulla on ajatukset niin puutarhassa, että siihen aiheeseen aarrekarttakin rakentui. Sunnuntaina jaettujen ajatusten ja aarrekarttojen inspiroimana palasin kotiin. Kävimme iltapäivällä vielä hakemassa ison kasan vanhoja ikkunoita, joista syntyy myöhemmin kasvihuone.
Minulla oli mahtava viikonloppu! Toivottavasti Sinullakin!
HuGs
-S-





